úterý 6. srpna 2013

USA part VII - OBRAZEM (a trochu slovem): Lexington Park I

Obrazem když slova nestačí... nikdo psát.
Socha cínového vojáčka je neustále na pochodu v John G. Lancaster Parku.
Ještě se mi nepodařilo zjistit, kdo je to John G. Lancater. Možná cínový vojáček.

Díky nedaleké vojenské základně tu máme různé
druhy letadel každý den jako na talíři. Tohle je beztak
C-stočtyřicítka!

Na celé Americe mě fascinuje množství zeleně. A to  není pouze tady v jižním
Marylandu (což je prales sám o sobě), ale i ve velkých městech, třeba ve Washingtonu DC.
 Jedna z věcí, která mě okouzlila.

Seremed, neseremed? V parku.
Right style, wrong forest.




Autobusová zastávka před divadlem. Zatím se bojím fotit cizí černochy,
tak jsem počkal až odjedou. Ale i tak to chtělo odvahu. Asi 50m za mnou
 je totiž další početná černošská skupina a křičí "That's a bus station, man!".
Fotografování tu tedy není běžnou zábavou. Hodně tu ale spatříte lidi s mobilem
(jdoucí nebo sedící), jak mají puštěnou hudbu a tancují do rytmu s vykřikují zpěv.

Baptistický kostel kam jsem některé neděle zavítal. Moc příjemní lidé.
Hallelujah.

Vybila se mi baterie na foťáku, takže z tréninku malých ragbistů mám jenom
tento útržek. Každopádně parkoviště jsou plná, rodiče pozorují svoje ratolesti
z dálky a užívají si krásného počasí. Trénink roztleskávaček jsem si nechal na příště 3:)

Three Notch Rd.

Typická fotka "I don't know!"

Zkoušel jsem si vybarvovat auta. Ale zdržuje mě to od života.

Masožraví holubi. V pozadí s kostelem babtistů.


Jak to vidí Superman.

Motocykl. C-stočtyřicítka podle mě. Patří jednomu obtloustlému černochovi
u mého bazénu. Je to pohodář a sympaťák a ve volném čase svědek Jehovovův.
Donesl mi brožurku na čtení, abych se nenudil. Prostě hodný člověk :))

Tvrdý trenink hloubky ostrosti.

Papa Johns hrdě láká zákazníky z Green Mills Rd. Jednou jsme ho také okusili, mám
takový dojem.  Ale platila návštěva. Což je důvod, proč ještě nejsme na mizině :)

Kávovar v našem club housu. Pro mě už je to
běžný doplněk stravy při posilování.

Západ slunca v Abberly Crest.

Američani jsou vůbec hodně na nápisy. Nejenom, že všude
ve městě vidíte klasické nápisy, kde se dají různě přeskládat písmena
(jak mnozí znáte ze Simpsonů například), ale také každá čtvrť má
svůj honosný nápisek.

Za tímto fástfůdem je další (nepokračuje to tak donekonečna, jak by někdo možná čekal :) ).
Tam se občas stavuju na bacon burger s kávou. Lepší start pracovní směny v USA si nedovedu představit.


V místním amatérském divadle se bude příštích 14 dní hrát hra Deathtrap od Ira Levina.
Včera jsem se tam byl podívat a jsem poctěn, jelikož se jdu v pátek zaučit a příští víkend
tam budu dělat uvaděče. Tak jsem se dostal i na prkna v Lexington Parku. Kdo miluje atmosféru
divadla byl by zde unešen. Nejvíce mě překvapilo, že mají i svoji obrovskou dílnu, kde si vyrábí všechny
kulisy. Moji dědové by z toho byli určitě v sedmém nebi. Tímto je zdravím :) Tato hra zakončuje etošní sezónu souboru (vždy jedno drama, musikál a tři komedie). Vítání jako herci jsou všichni. Tak škoda, že není lepší načasování O:)

Žádné komentáře:

Okomentovat